Home/Amazon nieuws & blog/

Amazon Buy Box: Alles over de Buy Box

Amazon kent een fenomeen. Een fenomeen dat we in Nederland eigenlijk niet kennen. Een fenomeen dat spannend en opwindend is. Een fenomeen dat verkopers op Amazon kan maken of breken. Het fenomeen is de Buy Box. Hieronder lees je alles over de Amazon Buy Box. Wat is de Buy Box Op Amazon kunnen meerdere verkopers .. [verder lezen]

Door |november 15th, 2016|Amazon marketing, Verkopen via Amazon|Reacties uitgeschakeld voor Amazon Buy Box: Alles over de Buy Box

Merk beschermen op Amazon – Amazon Brand registry program (met tutorial)

Wat hebben McDonalds, Apple en Ferrari met elkaar gemeen? Het is makkelijk dan je denkt: het zijn allemaal sterke merken! En al deze merken hebben een enorme naamsbekendheid, ze roepen vaak zelfs emoties op. We hebben een bepaald gevoel bij deze merken. We krijgen dat gevoel o.a. omdat deze merken consistent zijn in hun marketingboodschappen. .. [verder lezen]

Door |november 11th, 2016|Amazon tutorials, Concurrentie, Verkopen via Amazon|Reacties uitgeschakeld voor Merk beschermen op Amazon – Amazon Brand registry program (met tutorial)

Wat je moet weten over sponsored products op Amazon

Overweeg je om sponsored products in te zetten? Nieuwsgierig of sponsored products het waard zijn om in te zetten? In deze blogpost help ik je graag op weg! ps. Amazon biedt nog meer mogelijkheden om te adverteren, maar in deze post richt ik me alleen op Sponsored products. Wat zijn sponsored products Sponsored products zijn .. [verder lezen]

Door |november 8th, 2016|Adverteren op Amazon, Amazon marketing, Verkopen via Amazon|Reacties uitgeschakeld voor Wat je moet weten over sponsored products op Amazon

Verkopen op Amazon: 4 must-haves

Als ik je zou vragen om jezelf een auto voor te stellen die je absoluut nooit zou kopen, hoe zou die er dan uitzien? Misschien zie je een auto voor je met 3 deuken, een kapotte voorruit en een opgeblazen motor. Toch laat een verkoper je deze auto zien en hij probeert deze aan je .. [verder lezen]

Door |november 4th, 2016|Amazon marketing, Verkopen via Amazon|Reacties uitgeschakeld voor Verkopen op Amazon: 4 must-haves

Adverteren op Amazon met Sponsored products – Hoe doe je dat (Met tutorial)

Op Amazon kan je adverteren door middel van Sponsored products. Sponsored products kunnen boven, naast of onder de zoekresultaten in Amazon verschijnen. Adverteren op Amazon is beschikbaar voor leveranciers en externe verkopers (zie: verkopen op Amazon: leverancier vs externe verkoper). In deze post leer ik je de basis van Adverteren op Amazon en laat ik .. [verder lezen]

Door |november 1st, 2016|Adverteren op Amazon, Amazon tutorials, Verkopen via Amazon|Reacties uitgeschakeld voor Adverteren op Amazon met Sponsored products – Hoe doe je dat (Met tutorial)

3 reden waarom jouw merk op Amazon moet staan

1. Enorm veel bezoekers Stel je de volgende situatie eens voor. Je hebt een kledingwinkel en je verkoopt zelfgemaakte colberts. Colberts van de allerbeste kwaliteit. Je hebt aan alles gedacht en je winkel ziet er fantastisch uit. Uiteraard heb je sfeervolle verlichting en heb je de colberts netjes opgehangen. Je hebt alleen één probleem. Bijna .. [verder lezen]

Door |oktober 27th, 2016|Verkopen via Amazon|Reacties uitgeschakeld voor 3 reden waarom jouw merk op Amazon moet staan

Is Bol.com de nieuwe Hyves?

Hyves, ken jij het nog? Ik in ieder geval wel! Regelmatig was ik op Hyves te vinden, ik plaatste krabbels, keek met plezier naar de dansende banaan en hield de berichten van Jan Peter Balkenende nauwlettend in de gaten. Vraag je je al af wat dit met Bol.com te maken heeft? Lees dan snel verder. .. [verder lezen]

Door |oktober 3rd, 2016|Concurrentie|Reacties uitgeschakeld voor Is Bol.com de nieuwe Hyves?

Verkopen op Amazon: leverancier vs externe verkoper (third party seller)

Verkopen op Amazon: leverancier vs externe verkoper (third party seller) Je producten via Amazon verkopen kan op 2 manieren. Als leverancier van Amazon (1st party / vendor) Als externe verkoper (3rd party) op Amazon Hieronder lees je de belangrijkste verschillen en de belangrijkste valkuilen voor beide manieren. Het belangrijkste verschil Het allerbelangrijkste verschil is de .. [verder lezen]

Door |september 30th, 2016|Externe verkoper, Leveranciers, Verkopen via Amazon|Reacties uitgeschakeld voor Verkopen op Amazon: leverancier vs externe verkoper (third party seller)

Amazon populairste online retailer in Frankrijk

Uit onderzoek van Fevad blijkt dat Amazon de meest bezochte e-commerce website in Frankrijk is. Hieronder enkele cijfers uit het onderzoek. Cijfers Amazon in Frankrijk Per maand trekt Amazon.fr maar liefst 18.1 miljoen bezoekers. Elke maand bezoekt 37,9% van alle Franse internetgebruikers Amazon.fr. Overige marktplaatsen in Frankrijk Fransen zijn dol op online marktplaatsen. Hieronder enkele .. [verder lezen]

Door |september 9th, 2016|Amazon frankrijk, Amazon nieuws|Reacties uitgeschakeld voor Amazon populairste online retailer in Frankrijk

Moet bol.com bang worden van Amazon?

Moet bol.com bang zijn voor Amazon? Amazon heeft zijn Duitse website deels vertaalt naar het Nederlands, maar wat betekent dat? De vertaling is slecht uitgevoerd en is echt maar beperkt. Een echt serieuze stap om de Nederlandse markt te betreden kan je het dus niet noemen. Maar toch.. het is weer een stap naar de .. [verder lezen]

Door |september 6th, 2016|Concurrentie|Reacties uitgeschakeld voor Moet bol.com bang worden van Amazon?